Thursday, February 21, 2013

Assalamualaikum


sejak2 habis sekolah ni rasa bosan sangat2 sebab duduk rumah memanjang tak keluar mana pun , kerja pun tak. Sebelum habis exam tu dah excited sangat pegi cari kerja at last dapat jugak kat F.O.S tu. Tapi aku nak kerja dalam 12 haribulan macam tu tapi manager tu cakap 7 dis dah kena start dah. 

haih susah2 nak tak nak terpaksa la jugak aku kerja sebab last paper 6 Dis paper ekonomi asas. So aku pun tak sempat nak relaks2 dgn membe2 . Semua membe aku seronok2 keluar , then aku kena kerja.

Hm nak buat macam mana kan. Kerja situ pun sebulan ja sebab tak tahan la kerja dahla berat2. Memang aku tak larat la kan lepas berenti tu sampai sekarang la aku berkabung dekat ruma tsk tsk. dah dekat 2 bulan aku duduk rumah boring ya AMAT ! Rasa macam nak p cari kerja la tapi.........

No comments:

Post a Comment